بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


استقلالی ها هم؛همانند داماش ده نفره به گل رسیدند!

مع الوصف،در نيمه اول استقلالي ها باز هم بر روي همان نقطه ضعف هميشگي خط دفاع و دروازه ملي پوشش،از روي يک ضربه کرنر گل اول بازي رادريافت کردند و از تيم گيلاني در استاديوم خانگي عقب افتادند.در ادامه بعد از گلي که آبي پوشان پايتخت دريافت کردند،تيم ملوان براي حفظ گل زده خود،به دفاع صرف پرداخنمد و با از جريان انداختن بازي و کشتن وقت هاي بازي،در مواقعي بازي را از جريان مي انداختند.

استقلالي ها در نيمه اول دوبار توسط شوتهاي از راه دور فريدون زندي و فابيو جان واريو به سختي دروازه ملوان را به خطر انداختند،اما درنهايت نتوانستند گل خورده خود را جبران کنند و با همان نتيجه يک بر صفر به رختکن رفتند.در نيمه دوم بازي،انزلي چي ها به يک بازي بسته و دفاعي روي آوردند و با توجه به اينکه مدافعين استقلال در حملات سراسيمه و احساسي تيمشان شرکت مي کردند،چشم به ضد حملاتي بسته بودند؛تا بتوانند اندوخته خود را دوبرابر کنند و همين امر باعث شد که آبي پوشان با توجه بازي بسته حريف شمالي خود،رو به يک بازي مستقيم بياورد و توپهاي بسياري را از دفاع و خط مياني خود براي مهاجمينش ارسال کنند.تعويض حنيف عمران زاده با امين منوچهري تازه نفس و سرزن هم در راستاي استفاده از همين ارسالهاي مستقيم بود و در نهايت آبي پوشان توانستند از روي يک ضربه کاشته به گل تساوي خود دست پيدا کنند.اين گل حاصل يک سانتر خوب توسط فريدون زندي به درون محوطه هجده قدم ملوان و تاثير گذاري امير حسين صادقي بر روي توپ و در نهايت ضربه سر آرش برهاني که با تمام وجودش ودر شرايطي سخت با سر به توپ ضربه زد به ثمر رسيد.
کلام آخر:اگر پرسپوليسي ها از دقيقه 47 بازي خود مقابل داماش يک يار بيشتر داشتند،استقلالي ها از دقيقه يک بازي ،ده نفره مقابل ملوان بازي را آغاز کرده بود و در طول نود دقيقه بازي رد پاي از جواد نکونام در بازي تيمي استقلال ديده نمي شد!جواد نکونامي که با کلي سلام و صلوات به استقلال پيوسته بود،در هر چهار بازي خود براي استقلال هيچ شباهتي از آن نکونامي که می شناختيم نداشت و جاي خيلي تعجب داشت که چرا امير قلعه نويي با وجود مشاهده ضعف هافبکهای میانی تیمش و واگذاری جنگهای ميانه ميدان به مردان میانی حريف شمالي،خیلی دیر دست به تعویض زد وتغییراتی که هم بوجود آورد نتوانست کمربند مياني آبی پوشان را ترمیم کند !؟

قلعه نویی فعلا در حال تاوان دادن به رودربایستي خود با جواد نکونام است. بازیکنی که امیر قلعه نویی و حتی سرمربی تیم ملی به وی اعتقاد عجیبی دارند و حاضر نیستند در روزهای که از دوران آمادگی خود بدور می باشد،وی را تعویض کنند و یا در ترکیب اولیه قرار ندهند.امیر قلعه نویی می بایست و حداقل در 20 دقيقه پاياني بازی نکونام کم فروغ و کم رمق را با یک هافبک تازه نفس تعويض می کرد.شايد اگر قلعه نويي يک هافبک تازه نفس خود را،همچون ساموئل به جاي نکونام در نيمه دوم به بازي مي گرفت،تيمش به سه امتياز اين بازي دست پيدا مي کرد.
بهترین های بازی:
به نظر نگارنده،مي توان بهترين بازيکن زمين را دروازه بان خارجي تيم ملوان بنر انزلي بود،بدانيم .گلري که که دو سه موقعيت خطرناک و شوت خوب استقلالي ها را (با کمک تير دروازه) مهار کرد.اما در بين بازيکنان استقلال نمي توان به بازيکني شاخص و ستاره اي اشاره کرد و فقط مي شود از تلاش ها و دوندگي هاي بي امان آرش برهاني و گل تاثير گذارش تقدير کرد و از وي به عنوان بازيکن برتر آبي پوشان در روزي اکثر آبی پ.شان درخششی نداشتند و کم فروغ بودند، ياد کرد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته پنجم,استقلال,کادر فنی,تساوی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com